Se cauta HR Manager

In acest moment, echipa de resurse umane a Asociatiei Young Initiative are deschisa pozitia de HR Manager.

Scopul HR Manager-ului este de a asigura bunul mers al programelor AYI din perspectiva resurselor umane si de a propune si implementa strategia de HR a Asociatiei.  Printre activitatile principale se numara coordonarea echipei si proceselor de resurse umane (recrutare si selectie, training si dezvoltare, comunicare interna si suport HR). Este o persoana care aduce imbunatatiri, vine cu initiative originale si contribuie la eficientizarea activitatilor existente. Ofera consultanta managementului in ceea ce priveste motivarea echipelor de proiect si este un lider bun pentru echipa sa.

Ce face, concret, HR Manager-ul:

  • – Propune solutii de consolidare si eficientizare a structurii organizatorice si a comunicarii interne (monitorizeaza procesul de feedback si ofera solutii de imbunatatire);
  • – Planifica, indruma si controleaza procesele de recrutare si selectie, inductie, training, evaluare, motivare, consolidare a echipelor;
  • – Elaboreaza strategia de initiere si mentinere de parteneriate in domeniul sau de activitate;
  • – Monitorizeaza procesul de comunicare la nivel extern cu tertii (in special, potentialii candidati, dar nu numai) in scopul crearii si consolidarii strategiei de “employer branding” adecvata unui ONG;
  • – Coordoneaza procesul de realizare si aprobare a fiselor de post, pentru toti membrii si voluntarii Asociatiei;
  • – Prezinta Consiliului Director analize si rapoarte in ceea ce priveste activitatea departamentului si a nivelului de atingere a obiectivelor stabilite, iar Presedintelui rapoarte lunare ori trimestriale cu privire la fluctuatia personalului, ce pot fi apoi prezentate public
  • – Ofera suport si formuleaza recomandari managerilor din organizatie pe probleme ce tin de Resursele Umane.

Pregatire si experienta:

Nivel de studii: masterand sau absolvent de studii superioare

Cursuri de pregatire: Management, Resurse Umane, Psihologie

Experienta in domeniu: Minim 2 – 3 ani experienta in HR (experienta intr-o organizatie non-guvernamentala reprezinta un avantaj)

Cunostinte si aptitudini necesare:

  • – Pasiune pentru voluntariat si disponibilitate de implicare;
  • – Abilitati manageriale si de leadership;
  • – Persoana proactiva, adaptabila, creativa;
  • – Excelente abilitati de comunicare si de lucru cu oamenii;
  • – Cunostinte in domeniile recrutare si selectie, training, motivare, comunicare organizationala;
  • – Bune cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point) si social media.

Ca toate celelalte pozitii din Asociatie, si aceasta este bazata pe voluntariat, nefiind remunerata financiar. 

Cautam o persoana care isi doreste o provocare majora cu rezultate potentiale foarte frumoase atat pentru aceasta, cat mai ales pentru beneficiarii Asociatiei, cu disponibilitate suficienta de timp, abilitati manageriale si experienta de baza in HR.
Daca ai convingerea ca acest post iti vine ca o manusa, echipa de HR te asteapta!

Procesul de selectie consta in:

  1. Completarea formularului de aplicare online
  2. O proba practica scrisa pe care o vei primi prin email (pentru cei care trec de prima etapa)
  3. Interviu cu actualul HR Manager si Presedintele Asociatiei (viitorul manager direct al HR Manager-ului)

Despre AYI

Asociatia Young Initiative (AYI) este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, neafiliata politic, ce isi propune sa contribuie activ la dezvoltarea personala si profesionala a tinerilor din Romania, precum si la educatia si cultura acestora, astfel incat acestia sa isi poata croi o cariera corespunzatoare potentialului lor. Asociatia a luat nastere la sfarsitul anului 2009, la initiativa unor tineri care si-au propus sa schimbe in bine o particica a Romaniei, punandu-si abilitatile si timpul la dispozitia comunitatii.

In cei 3 ani de activitate Asociatia a cunoscut o dezvoltare intensiva, finalizand cu succes numeroase programe si initiind programe de durata care adreseaza probleme reale ale beneficiarilor nostri. Cea mai buna carte de vizita a unei organizatii o reprezinta insa rezultatele obtinute, pe care va invitam sa le cititi la link-ul disponibil mai jos sau prin intermediul Rapoartelor Anuale publicate de catre Asociatia noastra.

In prezent, peste 60 de membri, voluntari si colaboratori inseamna Asociatia Young Initiative si contribuie la dezvoltarea comunitatilor din care fac parte, incercand in acelasi timp sa dezvolte acest spirit al voluntariatului si catre alte persoane.

Beneficiarii nostri principali sunt:

  • – Copiii defavorizati (abuzati, abandonati, neglijati);
  • – Tinerii (elevi, studenti, absolventi, tineri profesionisti);