Barbie a devenit corporatista

Anul acesta a avut loc la New York cel mai mare targ de jucarii unde a fost lansat noul concept de  papusa  Barbie.  Tot silfida si blonda insa cu o cariera stralucitoare in fruntea propriei sale companii.

Asadar, v-o prezint pe Barbie Antreprenoarea:

12529340545_aeedcedee2_o

Entrepreneur-Barbie

Pentru ca 90 la suta dintre fetitele cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani detin o papusa Barbie, creatorii s-au gandit sa o transforme cumva intr-un model demn de urmat. Asa ca i-au dat o afacere pe mana.

Echipata cu un mini iPhone si cu un mini iPad, o rochie mulata roz si o pereche de stiletto, Barbie este acum o adevarata intreprinzatoare. Putem spune chiar ca a evoluat mult in cariera, daca ne gandim de unde a pornit, de la Malibu Beach cand se perinda pe plaja intr-un costum de baie minuscul  pentru a-i atrage atentia lui Ken si pana la a detine propria companie. 🙂

Entrepreneur-Barbie-Accessories

Multi parinti interzic fetitelor lor sa se joace cu papusi Barbie, datorita imaginii defectuoase de sine pe care spun ei ca le-o insufla aceasta jucarie odraslelor lor. Majoritatea ajung sa creasca crezand ca nu sunt suficient de frumoase sau de slabe ca sa reuseasca in viata si de aici decurg o serie de probleme psihologice, de nutritie, etc. Nu e totusi corect sa dam vina in totalitate pe Barbie, cred ca mai sunt si alti factori care contribuie la un comportament dereglat.

Eu am avut doua Barbie. De fapt pe Barbie si pe sora-sa Cindy. Cea mai mare grija pe care o aveam in ceea ce le privea era sa gasesc chestii prin casa din care mai tai o bucata de material, pentru a le face haine. Pe parul lor am invatat sa impletesc o coada si cu ajutorul lor am ajuns la concluzia ca tatuajele sunt urate. Si ca markerul permanent nu se numeste asa degeaba! Nu cred ca mi-am pus niciodata problema ca trebuie sa arat ca ea. Stiam ca e o bucata de plastic si ca nu are legatura cu viata reala.

7BB4FA9A76EA4B566FCF7DCFED3E_h450_w598_m2_q90_cEQZyiWOK

Femeile antreprenoare au avut destule de comentat la initiativa creatorilor de Barbie: „noi nu purtam stiletto, preferam un outfit casual, eventual blugi, nu ne imbracam in haine chiar atat de stramte si roz, tinuta business e overrated si reprezinta mai degraba femeia anilor ’50 din America, majoritatea suntem mai in varsta, nu suntem definite de iPhone si iPad” si cate si mai cate.

Mie imi place noua Barbie si ma bucur pentru succesul fulminant pe care l-a avut in cariera. Era si timpul sa devina si ea independenta, sa arate ca isi poate castiga si singura banii. 🙂